woensdag 18 juni 2014

En soms vergeet ik gewoon te bloggen

Zoals in april, toen deze foto's tussen alle werkgerelateerde drukte door opgeslokt werden in de chaos die mijn desktop heet, alleen maar om nu bij toeval terug gevonden te worden.


Nochtans zat er best wel wat blog-waardig materiaal tussen. Zoals deze prachtige radijsjes. De beste van het jaar eigenlijk zo'n beetje. Alles wat ik erna nog aan radijsjes gezaaid heb is niet zo goed gelukt, waarschijnlijk door het droge voorjaar. Ze bleven erg klein en waren behoorlijk sterk van smaak. En ik zwijg nog maar over die vieze wormpjes die er dan soms in komen.


En de eerste salades uit de tuin.


En mijn prachtige Angélique tulpen die zowel de tuin als het huis versierden.















En het zaaien van komkommer en courgette. Twee dingen die ik nog nooit eerder had geprobeerd, maar die ik nu al niet meer kan wegdenken uit de tuin.









En de introductie van de slakkenringen die me intussen al goede diensten bewezen hebben. Zoals dat ik voor de eerste keer in mijn leven sla heb kunnen oogsten uit de tuin voor de slijmerds ermee weg waren. En peterselie. En basilicum.




Dus allez, ik zet het er maar bij, al is het maar voor de volledigheid.


1 opmerking:

  1. Soms is bloggen zo leuk, maar soms heb je er gewoon even geen oog voor :)

    Prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen