donderdag 28 november 2013

Negen jaar









De tijd vliegt. Onlangs vierden we ons negen jaar samen (ja dat begint te tellen). Maar ook, het najaar. Het lijkt nog bijna gisteren of het was augustus. Intussen is het minder dan een maand voor Kerstmis en moet er ineens nog vanalles gebeuren. Als die dingen die ge in de zomer 'conveniently' vergeet. Uzelf in de illusie laat dat ge 'daar in de herfst en winter méér dan voldoende tijd voor hebt'. Zoals regelmatig een kattebel achterlaten hier, bijvoorbeeld. Of de voortuin onder handen nemen. Of de gang schilderen. Of kerstcadeau's maken. Of dat haak-project afwerken dat er al een jaar ligt te liggen. Of wat meer orde en eenvoud krijgen in het huishouden. Soit, ik beloof dat ik mijn leven probeer te beteren.

4 opmerkingen:

  1. Zeer herkenbaar. Ik denk ook altijd dat ik tijdens de donkere winterdagen tijd ga hebben om bepaalde zaken onder handen te nemen. Meestal komt het er op neer dat we een inhaalbeweging maken in nog te bekijken series en films en de rest blijft liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is bij ons dus exact hetzelfde. Maar goed, series en films kijken is ook wel tof en iets wat mij altijd stiekem een beetje doet verlangen naar de winter. En wat ik ook gedaan krijg dankzij series kijken en sokken stoppen en knopen aan naaien en dat soort minder toffe zaken.

      Verwijderen
  2. Juist door deze winter dagen en het nieuwe jaar dat er aankomt komen ook weer die vervelende goede voornemend. Inderdaad werkjes die afgemaakt moeten worden, ideeën voor de we site. Lekker binnen bij de kachel.

    En negen jaar gefeliciteerd, ik duim dat wij die ook mogen halen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk dat mijn voornemens voor 2014 vooral bestaan uit minder dingen doen, mijn to-do list reduceren tot de essentie. de andere dingen die komen later dan wel weer, als de tijd ervoor gekomen is.
      ik wens het jullie van harte toe, die negen jaar, en méér! :)

      Verwijderen